sunnuntai 30. joulukuuta 2012

christmas


Aattelin tulla takas kirjottaa tätä blogia pienen tauon jälkeen. Mä sain vihdoinkin ostettua järkkärin, tarkemmin canonin eos 600d:n! <3 Oon ihan rakastunut siihen! Se vaan on niin paljon parempi kuin mun edellinen kämänen digikamera. Voisinkin kertoa vähän joulusta, miten niin mä oon myöhässä? :D Me oltiin joulu ihan kotona ja joulupäivänä nähtiin sukulaisia. Välipäivät meni shoppaillessa ja syödessä jouluruokia ja suklaata. Söin viikon aikana kyllä ens vuodenkin edestä, sillä mähän vietän ensi joulun Saksassa. Tulee ihan varmana ikävä suomalaisia jouluruokia, kun ikävöin niitä jo nyt :D heh. Tänä viikonloppuna oltiin mummulla kylässä ja siellä tuli kyllä kuvailtua, joten paljon postauksia on luvassa! ;)

Huomenna lähen metsästämään cubuksesta vihreitä farkkuja, kun en torstaina jaksanut jäädä jonottamaan sovituskoppijonoihin... Tänään illalla meillä on kuitenkin mun kaverin kanssa suunnitelmissa leffan kattelua ja herkkujen syöntiä! Jos sitä ens vuonna yrittäisi vähentää tätä ylensyöntiä... 

Oliskos joku kiinnostunut lahjapostauksesta? ;) Ja mitä mieltä ootte blogjn uudesta ulkoasusta?

3 kommenttia:

Kiitos kommenteista! <3