sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

NOBODY WANNA BE ALONE TONIGHT


heii kaikille! Mä olin perjantaina mun kaverilla kylässä kun katottiin yks leffa, mikä mun ja yhen toisen oli muiden mielestä ihan pakko nähdä. Ja tulihan siellä taas syötyä herkkuja (ihanniinku en niitä muutenki söis). Hauskaa oli eikä se leffa ollukkaan huono, niin kun eka ehkä kuvittelin... :D Nyt viikolloppuna on tullu kierreltyä kaikenmaailman sisustuskauppoja. Lisäks oon lueskellut vaihtariblogeja ja selaillut nettikauppoja. Tiiän että tätä toitotetaan joka ikisessä blogissa, mutta eiks se kesä vois ihan oikeesti tulla jo! Mä haluun käyttää kaikkia ihania kesävaatteita 

2 kommenttia:

  1. Minkä leffan katoitte? :-) Tosi kiva toi sun banneri muuten! ♥

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa jonkun sleepover nimisen leffan :) Oi kiitti ♥

      Poista

Kiitos kommenteista! <3