perjantai 5. huhtikuuta 2013

SNEAK PEAK: NEW BAG

Kävin tossa pari viikkoa sitten Zarassa katselemassa, että joskos sieltä löytyisi mulle uutta laukkua. Vanha laukku oli nimittäin melkein revennyt hihnojen kiinnityskohdista, enkä mä uskaltanut enää käyttää sitä kauaa. Pystyn nimittäin kuvittelemaan tilateen, että mä kävelen keskellä koulun käytävää ja yhtäkkiä kuuluu kauhea raks ääni ja koko mun laukun sisältö löytyy käytävän lattialta... Onneksi mun ei tarttenut niin pitkään odottaa laukun vaihtoa, sillä löysinkin heti uuden tilalle! :) Mä halusin jonkun mustan tekonahkaisen laukun, joka olisi moni puolinen. Ja sellaisenhan mä löysinkin! Mitäs tykkäätte?

Tänään mä olen tehnyt enkun kokeen (enää yksi koe jäljellä jee!) jonka jälkeen lähdin keskustaan shoppailemaan. No tietenkin mulle kävi niin, että palasin tyhjin käsin kotiin... Kyllä mä sieltä kaikkea ihanaa löysin, mutta jotenkin mun takaraivoon on juuttunut ajatus, että no mä ostan tollasen sitten Lontoosta. Äh. Mutta jos mä en nyt osta mitään vaatteita tai meikkejä, niin luulisi ainakin rahaa säästyvän Lontooseen! :) Sitä odotellessa, enää muuten 57 päivää ennen kesäloman alkua! Heiheii

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! <3