keskiviikko 2. tammikuuta 2013

that awkward moment when people are singing happy birthday to you



Tässä muutamia kuvia viikonlopulta. Vaatteet näissä kuvissa ei oikein ole kauhian monipuoliset, koska mä käytän talvella ulkona aina tota samaa takkia ja sitten eri lapasia ja huivia. Mä oon niin tyytyväinen siihen, että ostin ton kaulahuivin zarasta, sillä se on vaan niin ihana :D Toi väri ja sen pituus ja materiaali osu ihan nappiin. 

Kohta mun pitäisi pukaista nämä samat kamppeet päälle ja suunnata keskustaan. Suunnitelmissa on shoppailua ja myöhemmin tänään Hard Rock Cafessa syömistä, mun synttäreiden johdosta nimittäin! Jep eli tänään mä täytän kuustoista, wuuhuu! :D Jo keskiyöllä alko tulemaan ilmotuksia syntymäpäivätoivotuksista facessa ja aamulla mä sain herätä syömään kakkua. Lisäks illalla meille tulee mun kaveri yöksi. Tulee kyllä olee kiva päivä! :)

Mitäs mieltä ootte kuvista? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! <3