keskiviikko 16. tammikuuta 2013

TODAY IS WHERE YOUR BOOK BEGINS, THE REST IS STILL UNWRITTEN


Siinä pieni kuvapläjäys tältä viikolta. Ei oikein ole tullut kuvattua mitään järkevää kun kaikkia koulujutut vie niin paljon aikaa. Montakohan postausta peräkkäin mä oon jo valittanut tästä...? No mutta perjantaina olis tarkoitus mennä kuvaamaan kavereiden kanssa mun vaihtohakujuttuja varten, niin ehkäpä muutama niistä kuvista eksyis tänne blogiin (:

Nii muuten mä löysin mun viime kesänä ostamat body lotionit, mistä on siis kuva tossa ylenpänä! Ne on siis rasvaa, mikä antaa sellasen kevyen päivetyksen iholle. Ja ne muuten toimii! Mä oon ite niin kalpea, että kun mä laitan tollasta rasvaa, niin kyllä vaan tuloksia näkyy. Noita on siis tarkotus käyttää päivittäin niin siitä syntyy sellanen luonnollinen päivetys ajan kuluessa. Alan kyllä käyttämään noita ihan tosissani, etten näytä kokoaikaa ihan kalpealta :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! <3