sunnuntai 17. helmikuuta 2013

YOU'RE GIVING ME SUCH SWEET NOTHING



 Hei kaikille pitkästä aikaa! Tällä viikolla on tosiaan ollut kaikki penkkarit ja wanhat ja sun muut ja ollaankin päästy ihan mukavan ajoissa koulusta kotiin. Eilen oltiin parin muun kanssa meijän kaverilla ja oli kyllä kivaa! Kuvia tulee ehkä huomenna, jos vaan ykskään niistä on julkasukelponen :D

Oi jes hiihtoloma alko! En oo vielä ehkä ihan tajunnu sitä, mutta ehkä se maanantai aamuna sitten valkenee.  Suunnitelmissa ois olla vaan rennosti ja ehkä shoppailla pikkusen ja sitten mennään varmaan mun mummulle kylään. Mites teillä? Onkos joku menossa jonnekin matkalle? (jos on niin oon super kade!)

Mitäs tykkäätte kuvista? Ja hei hyvää hiihtolomaa kaikille! <3

ps. mistä ihmeestä mulle on tollanen juurikasvu tullu kun en oo ikinä värjänny mun hiuksia! :O ok ok raidat oon joskus ottanu, mutta luulin ettei niistä tulis juurikasvua! Kenelläkään samaa ongelmaa? :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommenteista! <3