keskiviikko 24. heinäkuuta 2013

LET'S JUST GO

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Hei! Aattelin tulla pikasesti kertomaan nopeasti yhen "pikku" jutun... nimittäin jos ette oo jo huomanneet tuolta sivussa olevasta bannerista, että mä lähen huomenna Saksaan vaihtoon! Oon siellä puolivuotta, jonka aikana en todennäköisesti aijo pitää minkäänlaista blogia. Pahoittelen siis tästä aika isosta (mutta silti vain väliaikaisesta) tauosta... Aijon tosiaan siis palata näillä näkymin taas bloggaamaan joskus tammi-helmikuun tienoilla, toivottavati jaksatte odottaa :) Nähdään silloin!

Jos teitä kiinnostaa seurailla edes vähän mun vaihto(puoli)vuotta, niin seurailkaas mua Intsagramissa ;) Yritän päivitellä sinne aina silloin tällöin kuvia Saksassa


sitten lopuks vielä kuvia weheartit:sta

P.s Jos teillä on jotain kysymyksiä liittyen vaihtoon tai ihan mihin vaan, niin lähettäkää vaan kommenttia, mä kyllä vastaan! :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

3 kommenttia:

  1. Edottomasti suosittelen pitämään blogia vaihdon aikana!! Siitä jää silloin kiva muisto itselle!! Ja usko vaan että ite sitä on kiva lukea kun olet takas suomessa. Itsekkin näin teen aika useinkin ex-vaihtarina :). Ei muuta kun hyvää vaihtarivuotta!

    VastaaPoista
  2. Haastoin sinut blogissani :)
    http://jr-myownwayofmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Voisinkin ihan oikeasti toteuttaa tuon haasteen ;)

      Poista

Kiitos kommenteista! <3